Türkiye Cumhuriyeti

Bern Büyükelçiliği

Büyükelçilik Duyurusu

Konsolosluk Şubemiz İşlemlerinde Randevu Sistemine Geçilmesi Hakkinda Duyuru , 25.11.2016

Değerli vatandaşlarımız,





Görev bölgemizdeki vatandaşlarımıza daha etkin ve hızlı biçimde hizmet verilebilmesini teminen 1 Aralık 2016 tarihinden itibaren Konsolosluk Şubemize gerçekleştirilecek tüm başvurular için randevu sistemine geçilmesi öngörülmektedir. Sözkonusu uygulamayla konsolosluk hizmetlerinde dönemsel olarak yaşanan yoğunluğun azaltılması ve siz değerli vatandaşlarımıza daha kısa sürelerde hizmet sunulması hedeflenmektedir.



Bu çerçevede, Konsolosluk Şubemizde işlem yaptırmak isteyen vatandaşlarımızın öncelikle www.konsolosluk.gov.tr internet adresinden, yaptırmak istedikleri her bir işlem için uygun olan zaman dilimine randevu almaları gerekmektedir. Anılan adresten ayrıca konsolosluk işlemleriyle ilgili daha ayrıntılı bilgiye ulaşılması, işlem için gerekli belgeler ve harç miktarları hakkında bilgi edinilmesi de mümkündür.



Saygıyla duyurulur.





T.C. Bern Büyükelçiliği